Tuesday, January 24, 2012


Kilde: halooy.tumblr.com

Indisk matkurs.

Alle vet at jeg er utrolig glad i å lage mat, spise mat, lære om mat, se på matprogrammer osv.
Derfor må dette være en av de morsomste gavene jeg har fått i de senere årene. Jo, nemlig, et matkurs. Jeg og samboeren skal delta på et kurs på Masala Magic, som går over tre kursdager. Indisk så klart. Gleder meg til å lære litt mer om krydder og hvordan man enkelt kan lage indisk hjemme. Jeg ønsker å få dette litt mer i fingrene, slik at man slipper å henge over oppskriftsboka hver gang man lager indisk. Jeg tror også det kan bidra til at man får en liten boost og ønsker å lage mer av denne maten:)

Så - jeg kommer med en oppdatering når jeg har vært på kurset, skal også prøve å få lagt ut noen bilder av maten osv osv. :)


Bildet har jeg funnet på weheartit.

No comments:

Post a Comment