Thursday, August 16, 2012

Bubbletea!

 B U B B L E T E A ! : )

Jeg leste om dette på Twitter og fant ut at jeg måtte teste det. Jeg gikk innom Chabua på Løkka og kjøpte meg en stor te med pasjonsfrukt, lychee, jordbær og noe svart gele. Bubbletea er te, hvor man putter "bobler/klumper" (Tapioka perler) med smaksforsterkere i bunnen av koppen. Ganske interessant og veldig populært i store deler av Asia. Det tok litt tid før det kom til Norge, men nå er det her...ooog.....Du får et stoooort sugerør slik at du får i deg alt det rare. Wiki forklarer det slik. 

Det smakte litt godt og litt rart. Jeg må nok teste det på nytt. Kan godt anbefale teelskere en tur. Chabua har også sushi om du er litt sulten..:)

Hjemmesiden til Chabua.

Photos by me.

________________________________________________

Bubbletea finally in Oslo. Check it out at Løkka. Strange, a little yummi aaaand something I need to retest in order for me to figure out if I really liked it the first time:P

No comments:

Post a Comment