Wednesday, August 8, 2012

Testa Trancher igjen - skuffa denne gangen.

Prøvde igjen Trancher etter å ha fått såååå god mat der sist. Her kan du sjekke hva jeg syntes da...

Jeg hadde besøk og skrøt uhemmet av det gode kjøttet, men jeg må ærlig innrømme at jeg har smakt langt bedre.

Cavaen jeg fikk først smakte veldig godt. Og rødvinen var også god. Hovedretten skulle være medium, men endte opp med å være medium pluss. Kjøttstykket var dessuten veldig tynt. Om jeg noen gang spiser på Trancher igjen, så skal jeg sørge for at jeg skal ha det blodig. De få røde biten jeg tok, var faktisk møre og ikke så seige. Men resten. Et litt sørgelig kapittel må jeg innrømme. Desserten var også stusslig. Jada, jeg vet at de ikke er kjente for sjokolademoussen sin, men ja. Stusslig.

Så - nesten gang - tartar biff med rødt i glasset.

Enn så lenge.

No comments:

Post a Comment