Saturday, March 19, 2011

Pre-dinner at Dinner:)

I dag får vi testet Dinner. Har hørt masse bra, så jeg håper virkelig at maten står i stil med det jeg har hørt. Ellers må jeg nesten innrømme at jeg blir litt skuffet.

Litt usikker på om jeg skal gå for meny eller a la carte. Vi får se når jeg kommer dit. Regner med at det er masse som kommer til å friste, og det er jo også moro å teste ny mat. Ofte på A la carte kan man gå i baret og gå for noe som er litt mer kjent og "safe". Det ønsker jeg ikke.

Kommer tilbake med bilder og anmeldelse av plassen.

Skulle ønske jeg var sånn kjent mat-blogger som hadde hundrevis av lesere og at det jeg skreiv hadde skikkelig dyyp innvirkning på hvor andre folk gikk for å spise. Kanskje spisesteder kunne hyret meg for å skrive om det (så fremt det var bra) eller enda bedre, jeg kunne gjeeeerne jobbet for en avis type Oslopuls (Aftenposten)..ja. Det hadde vært bra. Hvor bra hadde det ikke vært og fått betalt for noe man liker å gjøre. Spise ny, god mat og drikke god vin?! Jaja. Enn så lenge, får jeg betale maten min selv og skrive om det her. Sikkert noen som leser. Tvinger folk til å lese ved å kline posten ut på Facebook.

Har DU lest innlegget mitt?

No comments:

Post a Comment