Saturday, January 18, 2014

Mye god mat i god drikke=)

Øl, øl og mere øl!

I den siste tiden har jeg latt meg tiltrekke mer av øl fremfor rødvin. I Oslo har det også dukket opp flere mikrobryggerier etterhvert. Hvor Kråka nok har blitt min favoritt. Testet Nydalen Bryggeri og Spiser etter en artikkel i Osloby, men jeg er nok ikke helt imponert. Foretrekker nok Amundsen fremfor Nydalen.

Ble tipset om en app (øl-app rett og slett). Last den gjerne du også for inspirasjon o.l. Du kan også sjekke inn de øltypene du drikker slik du har de lagret om du skulle glemme hva de het i løpet av kvelden. 


Appen kan du finne her! /untappd.com/

Ukas øl for mitt vedkommende må være White Dog fra Lervig - http://www.lervig.no/ 


Bildet er lånt fra boarding.no (takk).

Skal også på ølkurs i mars for å lære meg litt mer om hvordan man kan kombinere mat og øl sammen. Det gleder jeg meg til da det er veldig lett og tenke vin fremfor øl.

Anbefaler både applikasjonen og øl'n:) 


//elisabeth

No comments:

Post a Comment