Thursday, February 24, 2011

Next time - Dinner Oslo..:)




Neste gang jeg legger litt mer enn 150,- i det å gå ut å spise, skal jeg gå på Dinner. Det er flere som har anbefalt plassen, så jeg er veldig spent på hva jeg kan forvente der. Den er som Vognmand Nilsen også en del av dette nye konseptet /vet ikke om det ble lansert i forbindelse med VM??/ "Eat Norway". Men det er i alle fall i den forbindelse jeg ble klar over konseptet.

Her er hjemmesiden til dinner: http://www.dinner.no/


Alle bildene er hentet fra dinner.no sin hjemmeside.
___
Next time when dining over a budget on approx.150,- NOK, Dinner Restaurant will be visited. Have heard great things about the food, so I really need to see and taste, what the fuss is all about=) The pictures are from their homepage.



No comments:

Post a Comment