Friday, September 2, 2011

Endelig anmeldelse av Dinner..:)

After Dinner.

Dro på Dinner igjen med gode venner og denne gangen husker jeg faktisk å blogge om det også.

Vi spiste spareribs til forrett...og de var i en nyydelig saus..var det noe honning og soya der tro? Uansett - kjempe godt! De kom også med noen supre, søt-sure cherrytomater (e.l.) Nam.

Til hovedrett spiste jeg en rimelig sterk biff rett (mener den het Pang Pang biff), jeg trodde faktisk ikke at kinesisk var så sterkt, men det viser seg nok at jeg tok feil. Lærte meg at det så klart er forskjellig fra område til område i Kina som i andre land også. Godt var det i alle fall.

Husets vin i glasset. Godt det også.

Alt i alt en hyggelig opplevelse. God service og godt lag gjorde kvelden til en bra kveld:)

Anbefaler plassen. Det trenger ikke å koste skjorta heller..vi delte forrett så den kom ca på 45,- per pers og hovedrett på ca 200,-....så velger man så klart hva man vil drikke..så ca 300,- for 2 retter...namnam:) Jeg skal garantert tilbake.

No comments:

Post a Comment