Wednesday, November 4, 2015

Burger i Oslo - hvor går du?


B u r g e r i O s l o. 


Det er ikke alltid lett å vite hvor man skal gå for å få en god, saftig burger. Her finner du en liste over mine favoritter (så langt). 

En av de bedre får du på Døgnvill. Kult lokale og de skifter også ut burgere etter sesongen. God og saftig. 

Videre har Burger Joint ok burger også. De fikk litt pes for at de hadde foie gras på menyen, men har nå fjernet dette. 

Om du vil ha en rask og litt billig burger kan jeg anbefale deg Munchies. jeg ville nok gått på den i Torggata, men det ligger også en på Løkka.

Kverneriet (som jeg også anmeldte tidligere) har kommet sterk på banen og tilbyr gode burgere i trivelige omgivelser. 

Det ser ut som om burgeren på Brygghuset er ganske digg, men har ikke spist der ennå, bare smakt på øl'et rett og slett. 

Har ikke rukket å teste Illegal ennå, de har også åpnet på Løkka. Tommi's Burger Joint (islandsk) er også en som skal testes om ikke altfor lenge.

Her har du en litt mer oversiktlig liste over burgersteder i Oslo og du kan også lese anmeldelsene mine av hvert sted. Her er lista over burgersteder i Oslo (trykk på burgersteder for å komme videre).



*Bildet er lånt fra Applebees. 

No comments:

Post a Comment