Tuesday, November 15, 2011

Baconsurret ytrefilet..


Foto: Elisabeth B Normann

Baconsurret ytrefilet med grønnsaker og tyttebær :)

- ytrefilet - bankes flat, fylles med noe godt krydder og eventuelt pesto, ost eller lignende.
- rosenkål, gulerøtter++ hva enn du måtte ønske av grønnsaker.
- litt saus - det beste er å lage en selv, men jeg brukte faktisk posesaus denne gangen:(
OG sist, men ikke minst - mammas hjemmelagde tyttebærsyltetøy=)

Surr bacon rundt kjøttet og stek godt, slik at baconet får en litt sprø overflate. Pass på at kjøttet også blir stekt slik du ønsker. Jeg surret bare grønnsakene i litt olje og blandet med kjøttet til slutt, slik at det fikk litt ekstra god smak:)

Nam nam :)

Noe godt i glasset også? :)

Velbekomme - si gjerne i fra om du prøver ut noen av oppskriftene, eller om de har gitt deg inspirasjon. Jeg lager ofte middag til meg selv av det jeg finner i skuffer og skap, så det er ikke alltid veldig flott å se på.

No comments:

Post a Comment